21 Iunie 2016

Senatul vrea ca cumpere 12 imprimante multifunctionale pentru ca printeaza 15.000 de pagini lunar



Senatul Romaniei a publicat o cerere de oferta pentru achizitionarea a 12 imprimante multifunctionale, care sa respecte anumite conditii, una dintre acestea fiind o capacitate lunara de copiere a minimum 15.000 de pagini, iar garanta sa fie de minim doi ani.

Potrivit anuntului de pe site-ul institutiei, Senatul Romaniei intentioneaza sa achizitioneze 12 imprimante multifunctionale, cu urmatoarele caracteristici: tehnologie de imprimare: laser, mod de tiparire: alb/negru, viteza de imprimare: minim 35 pagini/minut si volum lunar minim de 15.000 de pagini, informeaza News.ro.

Imprimantele mai trebuie sa aiba functii de copiere cu reglare contrast, stergere automata fond, deplasare si stergere margini, mod foto, mod copiere carte, mod creare brosuri si asamblare lucrare, dar si interfata: USB, Wi-Fi, retea. Trebuie sa aiba procesor: de minim 600MHz, o capacitate memorie de min 256 MB si memorie totala hard disk: min 2 GB.

Functiile scanner trebuie sa includa scanare catre e-mail, USB, folder, PC local si in retea, unitate hard disk locala, sa aiba rezolutie: pana la 4800x4800, 24 bit color, alb-negru, 8 bit nuante de gri, formate fisier PDF, TIFF, JPEG – cu o singura pagina si cu mai multe pagini, sistem de operare: Windows XP, Vista, Server 2003

Imprimantele mai trebuie sa aiba fax incorporat pentru linie analogica, cu urmatoarele functii: viteza modemului 33,6 Kb/s, rezolutie min 300x300 dpi, raspuns automat, reapelare automata, trimitere catre mai multe destinatii, micsorare automata, trimitere fax color, agenda de adrese, redirectionare fax catre fax, redirectionare fax catre e-mail, redirectionare pe PC a faxurilor redirectionate, fax securizat.

Senatul mai precizeaza ca garantia acordata produselor trebuie sa fie minim pana la data 31.12.2017. Senatul mai specifica faptul ca produsele vor fi insotit de certificatele de garantie aferente. Oferta trebuie sa cuprinda pretul produsului ofertat, exprimat in lei fara TVA, va include toate caracteristicile solicitate si toate cheltuielile aferente livrarii la sediul Senatului Romaniei, specificatiile tehnice ale produselor ofertate, astfel incat acestea sa corespunda solicitarilor din prezenta cerere de oferte.

Plata se va face prin ordin de plata, in termen de maxim 30 de zile de la primirea facturii fiscale in original si a procesului verbal de receptie, prin virament, numai in contul furnizorului deschis la Trezorerie.

Operatorii economici interesati au posibilitatea de a transmite oferta de pret, in lei, pentru imprimantele solicitate pana la data de 27 iunie, la ora 12.00.



Citeste si