In februarie 2017 au fost inmatriculate 11.979 de vehicule noi, ceea ce reprezinta o crestere cu 47,93 la suta fata de februarie 2016, anunta Directia Regim Permise si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), cele mai multe solicitari vizand marcile Dacia, Skoda, Volkswagen, Renault si Ford.

In ceea ce priveste autoturismele noi, cresterea numarului de inmatriculari a fost cea mai mare dintre toate categoriile de vehicule pentru transportul pasagerilor, pe fondul eliminarii de la 1 februarie, a timbrului de mediu. Astfel, in februarie au fost inmatriculate 8.302 autoturisme noi, fata de 5.099 in aceeasi luna a anului trecut, inregistrandu-se o crestere de 62,82 la suta, scrie News.ro.

La categoria autobuze si microbuze cresterea a fost de 12,64 la suta, de la 87 la 98, in timp ce numarul autovehiculelor pentru transport de marfa inmatriculate in februarie a fost de 2.569, fata de 1.717 in februarie 2016 (crestere de 49,62 la suta), potrivit DRPCIV. O crestere de 62,82 la suta s-a inregistrat si in privinta numarului de vehicule comerciale pana la 3,5 tone, de la 1.100 inmatriculate in februarie 2016 la 1.787 in februarie 2017.

In schimb, in privinta inmatricularii tractoarelor a fost consemnata o scadere de 65,52 la suta, de la 29 in februarie 2016 la 10 in februarie 2017. In functie de numarul unitatilor inmatriculate, cele mai multe solicitari au vizat marcile: Dacia - 2.085 (cu o crestere de 49,57 la suta fata de februarie 2016), Skoda - 704 (crestere de 40,80 la suta), Volkswagen - 700 (crestere de 60,18 la suta), Renault - 579 (crestere de 127,06 la suta), Ford - 556 (crestere de 41,37 la suta).

Retail jobs Sursa foto: Ginasanders | Dreamstime.com
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri