Calatorii unei companii low-cost ce trebuiau sa ajunga din Belgia la Cluj-Napoca sunt blocati de joi seara pe aeroportul din Liege. Pasagerii au spus ca au fost anuntati abia la 2 noaptea ca le-a fost anulata cursa. Noua cursa este programata sa decoleze in jurul orei 11.00. Printre pasageri se afla si procurorul sef european, Laura Codruta Kovesi, scrie Digi24.ro.

Unul dintre pasagerii blocati pe aeroportul din Liege a declarat ca nu a primit nicio explicatie pentru intarzierea de cateva ore. "Noi, cam toti, am ajuns in jurul orei 13:00 in aeroportul din Charleroi. Nu s-a stiut nimic. Am primit un e-mail ca vom avea o intarziere de 30 de aminute, apoi 3 ore, apoi alte 30 de minute si apoi am urcat in autocar, ne-am imbarcat iar ca sa mergem la Liege. La Liege ne-am pus frumos pe scaun dupa care ni s-a spus ca avionul nu mai decoleaza. Noi nu stim nimic de la nimeni. Nu stim daca vom pleca astazi la ora 11:00.

Citeste materialul integral Digi24.ro.

Sursa foto: Guido Benedetto / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Social »