Royal Tokaji, producatorul de vin din Ungaria, vinde cel mai scump vin de pe piata, editia limitata Essencia 2008, la pretul de 40.000 de dolari, scrie cnn.com.

Exista doar 20 de sticle din editia limitata, de 1,5 litri, al caror design a fost realizat manual de artistul sticlar James Carcass, iar fiecare sticla este, astfel, unica. Sticla are un design special, sub forma de decantor, fiind lucrata manual si vine intr-o cutie neagra cu un intrerupator care o lumineaza.

In momentul lansarii a fost descris drept „cel mai scump vin din lume”, dar editia speciala Essencia 2008 a fost cel mai scump vin scos la vanzare in 2019.

Din totalul de 20 de sticle, 18 au fost lansate pe piata anul trecut. Pana acum s-au vandut aproape 11 sticle si, cel mai probabil, Royal Tokaji va vinde urmatoarele sapte sticle pana in 2030, data la care expira vinul.

„Vinul are o concentratie mica de alcool, dar are foarte multa dulceata naturala. Este atat de dulce incat in mod normal se serveste cu o lingurita in loc de pahar”, explica Zoltan Kovacs, manager general al Royal Tokaji.

Citeste si:
Comisia Europeană adoptă măsuri excepționale de sprijin pentru...
Comisia Europeană adoptă...

Marca Essencia este fabricata in regiunea viticola Tokaji, localizata in nordul orasului Budapesta, care este adesea o destinatia pentru turisti, care realizeaza tururi private la crama localizata la doua ore si jumatate de capitala Ungariei.

„Decizia de a imbutelia vinul Essencia este mereu luata de producatorul de vin. Poate sa vina dupa trei, patru sau chiar zece ani. Acest vin Essencia (2008) a fost imbuteliat dupa opt ani de maturare”, a explicat Zoltan Kovacs.

Sursa foto: royal-tokaji.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri