Compania Municipala Turistica Bucuresti SA, una dintre cele 22 de firme ale Primariei Bucuresti infiintate la initiativa Gabrielei Firea, a oferit 90.000 de euro pentru realizarea unui ghid turistic si cultural al capitalei. Castigatorul proiectului este tinut secret. Primaria sustine ca proiectul ar fi de trei ori mai ieftin.

La rubrica „Proceduri in desfasurare” de pe site-ul oficial, Compania Municipala Turistica Bucuresti SA face o invitatie pentru depunere de oferte. Este dispusa sa dea 342.310 lei fara TVA, echivalentul a 90.000 de euro cu TVA, firmei care realizeaza un ghid „Turistic, Cultural si Spiritual” al capitalei, potrivit G4Media.ro.

Mai exact, proiectul prevede realizarea a o mie de fise ale celor mai importante obiective turistice din Bucuresti, crearea unei rubrici pe website-ul companiei si etichetarea fizica a celor o mie de obiective turistice cu etichete care au gravat insemnul QR. La scanarea acestora cu telefonul mobil, se face conexiunea informatica automata cu fisa corespunzatoare din website, prezentata pe telefonul mobil in una dintre cele 35 de limbi internationale.

Sursa foto: Shutterstock


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Citește și
Bădulescu: Romprest refuză să ia gunoiul de la centrele de carantină
Setari Cookie-uri