Coronavirus | Top Line a donat produse de 30.000 de euro campaniei de sprijinire a autorităților în lupta contra COVID-19

Top Line a donat produse în valoare de 30.000 de euro campaniei Prețuiește Viața pentru a ajuta autoritățile în lupta contra COVID-19.

Top Line a oferit produse de igienă personală (șampon, balsam, gel de duș, cremă de maini, produse pentru îngrijirea mâinilor și picioarelor, pieptene și perii), precum și produse de unică folosință (papuci, prosoape, kimono, cerceafuri de pat), toate urmând să fie folosite de pacienții afectați de epidemie, dar și de medicii care luptă zi și noapte în spitalele din România.

Produsele donate au fost transportate și descărcate azi la Arena Națională din București. Acolo au fost prezente, pentru a coordona preluarea produselor donate, Andreea Marin, inițiatoarea campaniei Prețuiește Viața, și Diana Baicu, Director General Top Line.

În plus, Top Line, companie specializată ân distribuția de produse cosmetice profesionale, aparatură și mobilier pentru saloane de înfrumusețare și clinici medicale, va dona 1% din vânzările online din această perioadă campaniei inițiată de Fundația Prețuiește Viața.

Proiectul are scopul de a strânge donații prin SMS pentru achiziționarea de produse necesare celor implicați în lupta cu epidemia Coronavirus: consumabile, echipamente sau produse destinate categoriilor vulnerabile de oameni, medicilor, personalului medical din linia întâi sau instituțiilor medicale/de îngrijire a bolnavilor sau bătrânilor.

Citeste si:
Top Line donează 1% din vânzările online luptei contra Covid-19
Top Line donează 1% din...

Top Line este furnizor de produse și servicii profesionale in industria de frumusete și medicală din România, reprezentând branduri internaționale de top precum Moroccanoil, GUINOT, Babor, Academie, CND, Gelish, Morgan Taylor, Joico, TiGi, Goldwell, Kevin.Murphy, Vitality’s, Mary Cohr, LPG, Kryolan, și oferind tehnologii de ultimă generație folosite în saloane de infrumusețare și clinici medicale, precum LPG, CLATUU, Vivace, GUINOT, ULTRAFORMER, ULTRATONE, STARDUST Med.

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri