Intrarea în Grecia pe cale terestră, cu test COVID-19 și formular, a fost devansată de autoritățile elene, care impun cele două condiții începând de la miezul nopții, nu de miercuri, ora 06.00, așa cum au anunțat inițial, potrivit postului de televiziune Digi24.ro.

Marți, autorităţile elene au precizat că pentru toate formularele completate în cursul zilei de 14 iulie codurile QR se vor emite începând cu ora 00.01, în noaptea de 14 spre 15 iulie, iar intrarea pe teritoriul Republicii Elene se va putea efectua începând cu ziua de miercuri, ora 6.00, informează un comunicat al Ministerului Afacerilor Externe (MAE).

Pe lângă formularul electronic, respectiv codul QR, cetăţenii români trebuie să prezinte la intrarea pe teritoriul Greciei şi testul molecular negativ pentru infecţia cu COVID-19, emis cu maximum 72 ore înainte de momentul intrării pe teritoriul Greciei. Testele trebuie efectuate în laboratoare acreditate, iar certificatele trebuie să fie emise în limba engleză şi să conţină numele şi prenumele persoanei testate, precum şi seria şi numărul cărţii de identitate sau ale paşaportului persoanei respective.

MAE precizează că reprezentanţi ai Consulatului General al României la Salonic, cât şi ai Ambasadei României la Sofia vor continua să fie prezenţi în cursul zilei de miercuri în punctul de frontieră Kulata-Promachonas pentru a se asigura că cetăţenii români beneficiază de asistenţă consulară, în caz de nevoie.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri