Nestle, cel mai mare producător mondial de alimente, a anunţat joi că va investi 3,6 miliarde dolari în următorii cinci ani pentru a-şi reduce amprenta de carbon.

Conform Agerpres, Nestle a detaliat o serie de măsuri pentru a-şi reduce la jumătate emisiile de carbon până în 2030 şi a utiliza 100% electricitate din surse regenerabile la cele 800 de facilităţi globale până în 2025. Printre altele, grupul elveţian intenţionează să planteze 20 de milioane de arbori în fiecare an din următorii zece ani în ţările de unde îşi procură ingredientele. De asemenea, Nestle va lucra cu fermierii şi furnizorii pentru a promova practici agricole regenerative, precum cele pentru refacerea sănătăţii solului, adăugând că îşi va procura peste 14 milioane de tone de ingrediente de la fermierii care utilizează aceste tehnici până în 2030.

Lupta împotriva schimbărilor climatice este "un imperativ pentru reuşita activităţilor noastre pe termen lung", a declarat directorul general de la Nestle, Mark Schneider. "Ne vom derula activităţile în aproape toate ţările lumii unde avem talia, scara şi anvergura necesară pentru a face o diferenţă", a adăugat Mark Schneider.

Grupul care deţine cafeaua Nespresso sau apă îmbuteliată San Pellegrino, Perrier şi Garden Gourmet a adăugat că intenţionează să majoreze numărul de mărci care vor fi neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2022 în special prin extinderea ofertelor pe bază de produse din plante.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri