6 Ianuarie 2021

ANRE lansează un call-center pentru consumatorii de energie



Piața energiei electrice s-a liberalizat de la 1 ianuarie 2021, însă mulți consumatori casnici nu știu cum să aleagă un furnizor, cum să încheie un contract pe piața liberă și cum să identifice prețurile cele mai avantajoase. În acest sens, Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) va lansa un call-center, special pentru a răspunde la întrebările acestor cetățeni.

Având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) vine în sprijinul clienţilor casnici din piaţa de energie prin înfiinţarea unui Call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale.

Experţi din cadrul ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui nou contract în piaţa concurenţială.

Numărul de telefon este 0374 554 265 şi poate fi apelat începând cu data de 7 ianuarie 2021, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.



Citeste si