Un nou studiu Ipsos care a acoperit 30 de țări a scos în evidență faptul că deși majoritatea populației este conștientă de posibila corelație dintre obezitate și simptomele severe ale coronavirusului, la nivel global oamenii s-au îngrășat în perioada crizei, potrivit G4Media.

La nivelul celor 30 de țări monitorizate, o treime (31%) dintre respondenți au câștigat în greutate de la debutul pandemiei. Cu toate acestea, proporția celor care s-au îngrășat în această perioadă variază considerabil în funcție de țară:

  • peste 50% în Chile sau Brazilia,
  • respectiv 30-40% în Peru, Arabia Saudită, Australia, Italia, India, SUA, Spania, Argentina, Africa de Sud sau Turcia,
  • în țări asiatice precum China sau Hong Kong, mai puțin de 10% dintre respondenți spun că au luat în greutate în această perioadă.

Unde au fost înregistrate cele mai mari medii de îngrășare

Cele mai mari medii au fost înregistrate în Arabia Saudită (8kg, în rândul celor 35% din populație care s-au îngrășat în această perioadă) și respectiv Mexic (8.5kg, în rândul a 34% din populație).

45% dintre cetățenii planetei spun că încearcă să slăbească. În Chile, această cifră ajunge la 60%, iar în Spania, Peru, Arabia Saudită, Singapore și SUA depășește 50% din populația intervievată.

De la începutul pandemiei, deși mai bine de un sfert dintre respondenții la nivel global (27%) au făcut mai multă mișcare, o pondere asemănătoare (23%) au declarat contrariul. Mai bine de jumătate dintre chinezi (57%) au făcut mai multă mișcare de la debutul pandemiei, spre deosebire de peste o treime dintre cetățenii din Chile, Belgia sau Italia, care au făcut mai puțină mișcare.

Citește materialul integral pe G4Media.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri