În primele zile ale revenirii la viață a economiei românești, industria vinicolă face rapid primii pași reîntâlnindu-se față în față cu publicul iubitor și consumator de vinuri și cu reprezentanții HORECA din București, organizând primul Târg de vinuri al ultimilor 2 ani și probabil primul târg specializat din România din aceeași perioadă. Producătorii români de vinuri vor oferi spre degustare majoritatea vinurilor lansate pe piață în 2020 și 2021, într-o locație predestinată pentru acest eveniment, ce își propune relansarea pieței de vinuri premium românești: la Muzeul Național al Țăranului Român.

Vin(o)laMTR este un proiect pilot, care va genera statistici relevante, folositoare Guvernului în strategia de relansare a industriei de evenimente.

Categoria vinuri și în special cea de vinuri premium destinate HORECA au fost printre cele mai lovite de efectele generate de pandemia COVID 19, iar revenirea nu va fi ușoară, însă producătorii români arată că știu să se mobilizeze chiar și în timpul atât de scurt care a fost alocat organizării târgului și să se prezinte în fața publicului în cea mai bună formă, la un eveniment structurat după toate normele de etichetă care guvernează organizarea unei expoziții de vinuri.

Evenimentul va reuni între 40 și 50 de crame, marea majoritate din România și aproximativ 400 de etichete diferite, plus un VIP Lounge, unde consumatorii vor putea să deguste vinurile din categoria Super-premium și Ediții Limitate.

Alegerea de a organiza Târgul în aer liber și de a nu aștepta momentul prielnic organizării lui într-o locație la interior nu este dictată doar de nevoia de a relua rapid contactul direct al industriei cu piața sau de regulile și normele sanitare în vigoare, ci și de acceptarea unui adevar de netăgăduit: pentru a se bucura la maximum de vinuri, consumatorul trebuie să se simta în largul lui, iar astăzi publicul nu se mai simte confortabil în locații aglomerate la interior. Acesta este un adevăr care va ramane valabil destul de mult timp chiar și după ce pandemia va fi trecut.

Cine poate participa la târgul de vinuri

Organizarea Târgului va fi foarte strictă, în conformitate cu toate normele sanitare în vigoare, participarea fiind posibilă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, precum și pentru persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2, fapt dovedit prin documente medicale (test RT-PCR pozitiv la data diagnosticului, bilet de externare din spital sau test care să dovedească prezența de anticorpi de tip IgG efectuat cu maxim 14 zile anterior desfășurării activității).

Organizatorul evenimentului va instala la intrarea in incinta Târgului un punct de testare rapidă, asigurând astfel posibiliatea de a participa și celor care nu pot prezenta una dintre variantele de mai sus.

Târgul va fi organizat de CONNSOLA, un grup de companii ce își propune relansarea industriei de evenimente specializate și evenimente generaliste, sub marca Făcut în Țara Mea, brand al ACDBR – Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România, proiect ce are ca scop creșterea consumului de produse fabricate în România, pentru a impulsiona relansarea economiei românești.

Parteneri ai evenimentului sunt: Muzeul Național al Țăranului Român, Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România, Old Team Distribution, Aquila Group și Pagina de Vin.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri