29 Septembrie 2021

A fost lansat un call center pentru clienții afectați de retragerea autorizației de funcționare a City Insurance



Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) a lansat un call center pentru sprijinirea clienților cu polițe încheiate la City Insurance, companie a cărei autorizaţie de funcţionare a fost retrasă de către Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate și lichiditate.

Call center-ul este disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal). De asemenea, a fost lansată și platforma online ghidcityinsurance.ro.

Membrii UNSICAR vin astfel în întâmpinarea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance şi a păgubiţilor acestei companii cu două canale de comunicare care furnizează 24 de ore din 24 răspunsuri documentate privind diferitele situații în care clienții se pot afla.

Call center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau pagubit care ar urma sa isi recupere prejudiciile in baza unei polite de Asigurare emise de aceasta companie de asigurari, indiferent daca persoana respectiva este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.

"Lansarea call center-ului și a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicați peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care își propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi in permanență actualizat cu cele mai noi informații astfel încât clienții să poată lua decizii în cunoștință de cauză", spune Dorel Duță, președinte UNSICAR.

UNSICAR are convingerea că brokerii pot contribui decisiv la creșterea gradului de protecție a românilor și a afacerilor din România, prin produse de asigurări adaptate diverselor riscuri la care sunt expuși, dar și prin acțiuni concrete de asistență în caz de daună sau consultanță în situații dificile, cum este cazul City Insurance.

Ponderea polițelor facultative gestionate de brokerii de asigurari în ultimii ani a crescut, ajungând la aproape 49% la finele anului 2020, de la 41% în 2016, în condițiile în care volumul de prime brute intermediate a crescut constant în această perioadă.

La nivelul pieței, brokerii dețin o pondere de 65% din volumul primelor subscrise, cifra fiind în creștere în ultimii ani, conform datelor de la finele primului trimestru al acestui an.



Citeste si