Primăria Braşov şi operatorul local de transport au pus în circulaţie un nou lot de troleibuze Solaris, care au costat peste 60 de milioane de lei şi care vor creşte, la orele de vârf, capacitatea de transport cu 550 de persoane/oră, relatează Agerpres.

Conform primarului Allen Coliban, este vorba de 21 de troleibuze, fabricate de firma cehă Solaris, cărora li se vor adăuga alte patru până la sfârşitul anului.

Aceste autobuze vor circula, în total, pe cinci rute din oraş, primele 21 fiind destinate unui număr de două rute, dintre care una este, inclusiv conform Google Maps, unul dintre cele mai încărcate trasee din România, iar cealaltă este, de asemenea, o rută pe care au existat multe sesizări cu privire la calitatea serviciului de transport.

"În cel mai optimist scenariu, cred că până în 2025 am putea avea sută la sută transport electric în municipiul Braşov. Tot ce am achiziţionat care nu este sută la sută electric, dar este în normele de poluare actuale, va fi direcţionat către transportul metropolitan", a declarat primarul Allen Coliban, cu prilejul punerii în circulaţie a noilor troleibuze.

Cele 25 de vehicule au fost achiziţionate în luna decembrie 2020, cu o finanţare nerambursabilă de la Uniunea Europeană, în cadrul proiectului "Achiziţia de mijloace de transport moderne", proiect finanţat, în proporţie de 98%, prin Programul Operaţional Regional.

Valoarea achiziţiei a fost de 63.025.209,71 lei + TVA.

Sursa foto: Captura video

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri