1 Februarie 2022

A fost lansată platforma pentru depunerea petițiilor în transportul public din București – Ilfov



Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI) lansează platforma unică pentru gestionarea tuturor petițiilor din domeniul transportului public din regiunea București – Ilfov, trimise online de călători, atât către TPBI, cât și operatorilor sau altor instituții.

Aplicația este dezvoltată intern de către echipa TPBI, pe parcursul ultimelor 6 luni, așa cum ne-am asumat prin contractul de delegare a serviciului de transport public de călători, precizează Asociația, pe pagina de Facebook.

”Este încă un pas important spre creșterea transparenței și soluționarea mai rapidă a problemelor din domeniul transportului public”, menționează Asociația.

Sursa Foto: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov/ Facebook

Sesizările, termenul de soluționare, stadiul de soluționare a petițiilor și răspunsurile transmise vor putea fi văzute de acum înainte de către toți cei interesați.

În perioada următoare, va continua testarea tuturor funcționalităților aplicației și se va lucra la îmbunătățirea și optimizarea platformei.

Dacă vreți să trimiteți o petiție, de acum o puteți face AICI.

Dacă vreți să vedeți problemele semnalate și soluționarea lor, aflați AICI.



Citeste si