Preşedintele Klaus Iohannis a declarat cu privire la situaţia preţurilor carburanţilor, că atât timp cât războiul din Ucraina continuă, putem să ne aşteptăm la orice încercare de a influenţa economiile europene prin 'fake news'.

"O parte semnificativă a acestui război se poartă în zona ştirilor şi a informaţiilor false. Şi ştiţi bine că Guvernul a pornit verificările astăzi, de la prima oră, pentru a vedea cum s-a ajuns la situaţia de ieri, care de fapt a pornit de la o singură staţie de benzină, însă se pare că informaţia a fost amplificată artificial şi a dus la aproape un val de panică. Este periculos dacă se dezvoltă dintr-un 'fake news' o astfel de panică şi trebuie să fim foarte atenţi şi cu informaţiile pe care le primim, iar jurnaliştii serioşi şi redacţiile serioase trebuie să aibă foarte mare grijă ce informaţii preiau şi duc mai departe", a spus şeful statului înainte de a participa la reuniunea informală a Consiliului European, care se desfăşoară la Versailles.

Întrebat dacă statul român este pregătit să facă faţă unor campanii de 'fake news' şi dacă ne putem aştepta şi la altfel de campanii, preşedintele Iohannis a răspuns: "Atâta vreme cât războiul continuă, putem să ne aşteptăm la orice încercare de a influenţa economiile europene prin 'fake news'. De aceea, trebuie să fim foarte precauţi şi, da, statul este pregătit pentru a interveni în astfel de campanii".

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri