1 Iunie 2022

Țara care obligă companiile să-ți răspundă în maxim 3 minute când suni în call-center



În încercarea de a-i scăpa pe cetățeni de roboții telefonici folosiți de diverse companii pentru a le răspunde clienților atunci când sună în call-center, guvernul spaniol a adoptat un proiect de lege prin care vrea să oblige organizațiile să le ofere posibilitatea consumatorilor de a fi preluați de către o persoană de fiecare dată când au nevoie de asistență.

Proiectul, care conține și alte măsuri precum un timp de așteptare de maxim 3 minute pentru clienții care sună în call-center, a fost propus de către ministerul pentru drepturile consumatorilor și aprobat de către Guvern.

”Zona de servicii clienți cauzează de prea multe ori dureri de cap familiilor spanilor, deoarece prea multe companii au creat labirinturi birocratice pentru a opri cetățenii din a-și exercita dreptul la asistență(...) Aceste dificultăți reprezintă un consum imens de energie, timp și bani”, a precizat Alberto Garzon. cel care conduce ministerul care se ocupă cu drepturile consumatorilor din Spania, conform Euronews.com.

De asemenea, companiile de utilități, fie că este vorba despre furnizori de Internet sau telefonie, vor fi obligate să ofere asistență clienților non-stop. Celelalte companii, care nu intră în categoria furnizorilor de utilități vor fi obligate să ofere asistență în timpul orelor de lucru.

De asemenea, tot conform proiectului, fiecare plângere depusă de către un client nemulțumit, va trebui să fie rezolvată în maxim 15 zile de către companii.



Citeste si