Ana Nilă, Specialist Senior Sustenabilitate Raiffeisen Bank, a vorbit, în cadrul evenimentului CSR Growing Responsible 2022, organizat de wall-street.ro, despre cum implicarea în societate trebuie să fie o muncă în echipă și nu trebuie să fie făcută doar pentru imagine.

Reprezentantul Raiffeisen Bank a atras atenția că atunci când sunt implementate proiectele de CSR, este important să privim imaginea în ansamblu și să gândim pe termen lung. Ana Nilă a menționat că obiectivul campaniilor trebuie să fie susținerea comunităților, nu pentru o publicitate pozitivă.

„Nu ar trebui să căutam niciodată rezultate pe termen scurt, chiar dacă cele pe termen lung nu sunt la fel de comunicabile. Dacă obiectivul unui proiect este să avem imagine, poate mai bine nu îl mai facem. Când investim într-un efort, trebuie sa fie unul pe termen lung”, a declarat Ana Nilă.

Aceasta a atras atenția că susținerea comunităților defavorizate nu poate să fie făcută de o singură entitate, iar acesta implică aportul mai multor părți.

„Noi avem ca privilegiu că am început acum mult timp intervențiile comunitare. Mediul privat se implică puternic în problemele comunității. Cu toate acestea, este o misiune pe care nu o pot realiza singuri. E nevoie de o intervenție comună. Nu cred că doar companiile trebuie să se implice. Este evident nevoie de implicarea tuturor: societate civilă, oameni simpli, companii, dar mai ales autoritățile”, a adăugat Ana Nilă.

Una dintre crezurile Raiffeisen Bank este că educația trebuie să ajungă în fiecare comunitate, de aceea, instituția financiară s-a focusat pe susținerea educației în mediile defavorizate.

„Educația financiară este nevoie sa fie învățată de la o vârstă cât mai mică. Acoperim în principal accesul la educație, și avem obiectivul ca acei copii care urmează aceste programe, să nu abandoneze școala. Avem numeroase proiecte care abordează o educației pe termen lung”, spune reprezentantul Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank s-a alăturat proiectului Via Transilvanica, un traseu de lungă distanță, în total de 1.400 de kilometri, care traversează 10 județe. Proiectul a fost lansat în 2018 de Tășuleasa Social și până acum în el sunt implicate peste 100 de orașe și comune și aproximativ 400 de comunități.

„Ne-am alăturat proiectului Via Transilvanica pe când părea o nebunie. În primele zone pe care le-au marcat cei de la Tășuleasa Social s-a observat deja schimbarea: comunitățile sunt mai dezvoltate, s-au deschis pensiuni și restaurante. Vorbim de niște comunități unde se ajunge foarte greu, deci au o valoare pentru a călătorii care ajung acolo. Acesta este scopul, ca aceste comunități să se dezvolte, oamenii sa nu mai plece de acolo, și să rupem decalajele dintre mediul rural și urban”, a concluzionat Ana Nilă.

Evenimentul CSR Growing Responsible are ca Main Partner Carrefour, ca Partner Raiffeisen Bank și este Supported by Autonom și Florăria cu Povești.

Sursa foto: Wall-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luminița Mîndrilă
 Luminița Mîndrilă a lucrat anterior la Hotnews.ro și Aleph News, iar în prezent acoperă domeniul finanțe-bănci în cadrul Wall-Street.ro.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri