Magazinele Zara vor intra pe piaţa hainelor second-hand, marca spaniolă anunţând că va începe să ofere servicii de reparaţii, revânzare şi donare a hainelor în Marea Britanie, transmite Bloomberg, transmite Agerpres.

Din 3 noiembrie, cumpărătorii vor putea să îşi repare articolele de îmbrăcăminte Zara achiziţionate în orice sezon anterior, incluzând înlocuirea nasturilor, a fermoarelor şi efectuarea de cusături. În plus, clienţii britanici vor putea să îşi revândă hainele Zara purtate utilizând o nouă platformă şi pot dona hainele de la orice brand în scopuri caritabile.

Decizia de a prelungi viaţa hainelor este o modificare importantă pentru Zara, marcă renumită pentru abordarea sa de tip fast-fashion. Însă lanţul de magazine deţinut de grupul Inditex SA, cel mai mare retailer mondial de îmbrăcăminte, a decis să reacţioneze la presiunile pentru a deveni mai sustenabil, în condiţiile în care industria textilă este responsabilă pentru aproximativ 10% din emisiile globale de CO2.

Compania a subliniat că iniţiativa va contribui la reducerea risipei şi consumului de materii prime dar nu a clarificat dacă va extinde serviciul şi pe alte pieţe.

Platforma de revânzare a hainelor purtate va fi organizată pe categorii de produse, cu informaţii detaliate pentru fiecare articol, inclusiv o fotografie furnizată de vânzător iar informaţiile privind produsul original vor fi furnizate de Zara.

Inditex are 100 de magazine în Marea Britanie, dintre care 60 sunt magazine Zara.

În România, la finele lui 2018, reţeaua Inditex era formată din 57 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Massimo Dutti.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri