Angajatii sunt cel mai important lucru pe care il detine o companie, pentru ca daca acestia sunt fericiti si clientii vor fi fericiti, iar businessul va creste, declara Sir Richard Branson, fondatorul Virgin, grup cu operatiuni in domeniul aerian, turistic, telecomunicatii, media, sanatate sau energie, conform publicatiei Entrepreneur.

Citeste cinci sfaturi pe care le ofera Richard Branson pentru a-ti dezvolta afacerea:

1. Daca nu iti place ceea ce faci, nu mai continua. Trebuie sa iubesti ceea ce faci.
2. Fii inovator, creeaza ceva diferit.
3. Angajatii sunt cel mai bun lucru pe care il ai. Angajatii fericiti iti aduc clienti fericiti.
4. Condu-ti businessul ascultand. Obtine constant pareri de la echipa si clienti.
5. Fii vizibil: Promoveaza-ti compania si ofertele aparand tu sau un alt manager in presa.

Citeste si:
El este romanul cu care Richard Branson ar putea face afaceri
Ce i-a raspuns Richard Branson unui roman care l-a intrebat in ce domeniu ar lansa o afacere
Richard Branson, la Bucuresti: Ca sa inovezi, trebuie sa imbunatesti vietile oamenilor
Richard Branson, la Bucuresti: Pe cine admira si trei lucruri pe care le-ar lua in desert

Cine este Sir Richard Branson:

Sir Richard Branson este fondatorul Virgin Group, unul dintre brandurile cele mai respectate din intreaga lume, cu afaceri in domeniul calatoriilor cu avionul si in cele pe calea ferata, ospitalitate si petrecere a timpului liber, telecomunicatii, media, sanatate si wellness, turism in spatiu si energie curata Grupul are peste 300 de companii in 30 de tari.

La varsta de 20 de ani, Richard a infiintat Virgin ca un retailer de comenzi de discuri prin posta, extinzandu-se apoi la un magazin de discuri si un studio de inregistrari. Virgin Music a devenit una dintre cele sase companii de discuri de top din lume. In 1999 a devenit cavaler pentru „serviciile aduse antreprenoriatului.”

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri