Andrei Cretu (31 de ani) si Iulian Circiumaru (29 de ani) au lansat in toamna anului trecut Benefit Seven, un business care ofera companiilor carduri prin care angajatii au acces la o retea de 40 de sali de sport din Bucuresti. Practic, angajatii au acces pe baza cardului (denumit 7Card) la activitati precum aerobic, piscina, yoga, tenis, zumba, fitness, arte martiale, dansuri sau pilates. De asemenea, au reduceri la activitati precum spa, karting, cosmetica, paintball sau Fundatia Calea Victoriei.

“Si da si nu”. Astfel raspunde Iulian Circiumaru cand il intrebi daca in compania in care lucreaza este sustinut antreprenoriatul.

“Pe de o parte, te ajuta, pentru ca in consultanta capeti o viziune foarte larga asupra mediului de afaceri, iti ofera foarte multe idei. Pe langa oamenii pe care ii cunosti, iti ofera si o perspectiva destul de larga si solida incat sa iti poti dezvolta anumite idei. Este un punct bun de plecare. Dar, in acelasi timp apare si un cost de oportunitate. Ca sa incepi o afacere, de obicei trebuie sa renunti la job, ceea ce este destul de greu. Pentru ca majoritatea celor care lucreaza in consultanta vor sa isi dezvolte o cariera in domeniu. Pe de alta parte, trebuie sa renunti la un venit destul de solid pentru a incepe o activitate cu un grad mare de risc”, enunta Circiumaru.

Cei doi antreprenori detin in procente egale Benefit Seven si sunt in continuare colegi, ei lucrand intr-o companie de consultanta din Big Four (Deloitte, PwC, Ernst & Young, KPMG).

“In general, in consultanta lucrezi cu companii mari si foarte mari, te confrunti cu probleme de nivel inalt, de strategie generala, de strategii de pret, de proiecte de optimizare. In cazul antreprenoriatului, trebuie sa iti sufleci mai mult manecile, trebuie sa ai grija de fiecare bucatica de puzzle. Conteaza foarte mult consecventa, constanta", spune Andrei Cretu.

Citeste si:

Pretul unui card la Benefit Seven este in medie intre 100 si 150 de lei per utilizator, insa oferta este personalizata pentru fiecare companie si, astfel, tariful variaza in functie de numarul de carduri pe care il doreste fiecare client.

Printre clientii companiei se numara Bancpost, BCR, BRD, Alpha Bank, Romtelecom, Vodafone, Deloitte, PWC, Ikea si Adobe.

Miercuri, 3 octombrie, de la ora 12.00 il vei putea vedea in emisiunea Start-Up Wall-Street pe Alexandru Moise, cofondatorul Sarto Made to measure, un concept boutique masculin. Tema emisiunii va fi Antreprenoriat in industria modei.

Start-Up Wall-Street este un talk-show transmis in direct pe wall-street.ro care se adreseaza antreprenorilor si celor ce doresc sa inceapa un proiect pe cont propriu. Realizatorul emisiunii este Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.ro