Si nu stire pentru companie, ci stire pentru jurnalist. Jurnalistii scriu in general despre companii mari si despre lucruri interesante pentru publicul lor: investitii, schimbari de management, trenduri ale industriei. Odata cu criza financiara, numarul de pagini al ziarelor s-a redus si spatiul alocat stirilor despre companii este mult limitat. Comunicatele de presa daca nu reprezinta o stire suficient de puternica vor fi aruncate la cos.
Avantajele free media sunt credibilitatea si costurile reduse.
Dezavantajele sunt lipsa controlului asupra informatiei si imposibilitatea de a garanta aparitia ei.
Ce inseamna media platita (machete de presa, advertoriale)? Cand platim pentru ca mesajele noastre sa fie preluate?
O folosim atunci cand vrem sa transmitem o stire si vrem sa ne asiguram ca va fi preluata ca atare. O folosim pentru a transmite informatii pentru investitori, stiri pozitive, noutati, lucruri importante pentru companie, dar care nu sunt suficient de atractive pentru un jurnalist.Avantajele sunt evident legate de siguranta aparitiei si a modul de prezentare a informatiei.
Dezavantajele, dincolo de aspectul financiar, sunt legate de credibilitate. Un articol semnat de un jurnalist va avea mai mult impact decat un articol cu semnul P in dreapta sus.
Citeste mai mult in articolul: Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: