Antreprenorii, de cele mai multe ori se gandesc la toate detaliile, mai putin la cum sa-si promoveze businessul. Insa, cu cat antreprenorii incep mai devreme sa comunice despre ceea ce fac sau vand, cu atat este mai bine, spune Raluca Ene, managing director al agentiei de relatii publice Chapter 4 Romania.
Presa este mereu curioasa si dornica sa gaseasca subiecte interesante pentru sumar, dar are nevoie ca antreprenorii sa-si anunte si ei prezenta in arena. Beneficiile sunt de ambele parti:

Identificati ce este nou, inovator, inedit in compania dvs

Jurnalistii isi vor trece intotdeauna pe lista de subiecte orice noutate, inovatie, lucru inedit pe care companiile il aduc pe o piata, asadar este esential ca antreprenorul sa identifice acest tip de element in propria afacere si sa-l faca public. Pentru impact mai mare, fiti atenti la corelarea publicului tinta al publicatiei cu cel al firmei.

Jurnalistii vor sa vorbeasca cu oameni care isi cunosc industria

Jurnalistii vor aprecia intotdeauna un om de afaceri care isi cunoaste industria si care si poate pune businessul in context intr-o maniera cat mai clara si mai echilibrata cu putinta. Mai mult decat atat, ei pretuiesc oamenii pasionati de ceea ce fac, pentru ca pasiunea lor se transmite.

Din acest punct de vedere, la inceput, antreprenorii sunt cei mai buni purtatori de cuvant pentru afacerea lor. Stand de vorba cu jurnalistii, va veti putea prezenta afacerea nu numai pentru clienti si parteneri, ci si pentru angajatii de care veti avea nevoie pe masura ce afacerea ii va creste.

Cititi toate sfaturile oferite de Raluca Ene in textul:
Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Pitis: Nu trebuie sa asteptam sa 'pice' prosperitate de la stat