„Vrem ca Tulipe Nero sa constituie o alternativa pentru rochiile de birou, aproape tip uniforma, pe care le poti achizitiona din magazine mass-market”, spune Andreea Popescu (foto), cea care coodoneaza afacerea si creatia produselor.
Rochiile sunt realizate in serie scurta, cu patru marimi pentru un anumit model, cu un anumit imprimeu.
„Ceea ce inseamna ca te poti intalni cu maximum trei persoane care sa aiba o rochie identica”, mai spune Popescu.
In primul an de dupa lansare, Tulipe Nero a vandut peste o suta de piese, iar pana acum antreprenoarele au lansat patru colectii. Cea mai recenta, cea de primavara –vara 2013 se numeste „Prinde Aripi”, iar imprimeurile se axeaza pe elemente ale aparatelor de zbor.
Hainele Tulipe Nero pot fi achizionate online, de pe site-ul www.tulipenero.ro, iar preturile variaza intre 150 si 320 de lei.
Andreea Popescu nu a oferit date despre investitia initiala, vanzari ori profitabilitate.
„Nu am pornit aceste proiect cu cifrele pe masa, incercand sa urmarim o rata de profitabilitate in crestere sau cu estimari exclusiv orientate spre bani, ci din dorinta de a incepe un demers vestimentar, prin care sa ne exprimam preferintele, gusturile”, explica Popescu.
Afirma insa ca businessul este pe profit.
„Este un brand la inceput de drum si dat find contextul actual economic, urmatorii doi ani probabil ca vor fi similari cu anul acesta, iar acest lucru cred ca este valabil pentru toata piata in general”, mai spune ea.
Tulipe Nero este un brand lansat de compania Media Concept Store, un business cu activitati si in zona de publicitate si care a avut anul trecut o cifra de afaceri de circa 725.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
Sunteti interesati de antreprenoriat? Urmariti emisiunea Start-Up Wall-Street: Tanarul care la 23 de ani creeaza aplicatii mobile si un consultant care lucreaza cu antreprenorii, invitatii Start-Up Wall-Street
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: