Patrascanu, Fan Courier: Copiilor nostri le lipeste managementul, nu ideile briliante

Fan Courier, cel mai mare jucator local de pe piata de curierat rapid, cu afaceri de 54,2 de milioane de euro anul trecut, investeste anual 300-400.000 de euro anual in training, a declarat Felix Patrascanu, actionar si cofondator al companiei in cadrul conferintei „Antreprenor caut finantare”. Evenimentul a fost organizat de wall-street.ro cu sprijinul EY, Enterprise Investors si Erste Asset Management.

„Noi investim anual in jur de 300-400.000 de euro in training, toti directorii Fan Courier au trecut prin cursuri. Am pornit de la cum trebuie sa isi tina mainile, la cum gesticuleaza sau ce grimase au. Atunci cand mergeti la cumparaturi, luati-va copiii cu voi. Ei trebui sa stie cat costa hainutele lor, bicicletele, iar, tangential, sa le ziceti ca <<Stii? Tu nu produci nimic!>>. Copilul ar trebui sa vada si lucrurile astea si atunci poate si-ar calcula mai corect lucrurile pe care vor sa le cumpere. Eu cand am venit in Bucuresti imi doream o masina, o casa…mi-era foame. Copiii mei ce vad? Stau intr-o casa luxoasa. Cum sa le produc dorinta asta sa fie inventivi? In ziua de azi cocolosim extraordinar de mult copiii, ii casatorim, le luam casa, masina, le punem in mana un business sanatos. Dar copiilor nostri le lipeste managementul, nu ideile briliante”, a explicat Patrascanu.

Sursa foto: Fotograf Mircea Dragos

Sursa foto: Mircea Dragos


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri