Retargeting.biz, antreprenori la dublu: Ratele de conversie din tara, foarte reduse

In Romania, rata de conversie in cazul magazinelor online este mult sub media europeana, in special pentru ca ownerii din Romania nu aloca oameni si resurse pentru analiza de date, de big data. Un interviu dinamic, plin de informatii relevante pentru tineri antreprenori, si nu numai, alaturi de fondatorii Retargeting.biz, Rares Banescu si Mugur Frunzetti.

"Daca nu alocam timp acestor date, este foarte greu sa imbunatatim metricii calitativi. De aceea rata de conversie din Romania este mult sub rata de conversie europeana care, la randul ei, este sub cea americana", spune Mugur. In cazurile cele mai fericite, rata de conversie in Romania este de "1,putin", in cazurile cele mai fericite - cu exceptii, evident - site-urile nisate sau cele cu vechime.

Produsul Retargeting.biz, care chiar asta face, creste ratele de conversie, este disponibil pe plan global, avand prezenta locala in Bulgaria, Polonia si Italia, fiind in discutii avansate cu parteneri pentru Slovenia, Grecia. "Am incercat sa luam statele de pe langa noi, intrucat modelul de cumparare si profilul clientilor este oarecum similar, fusul orar si distantele mici ne ajuta, de asemenea. Atunci cand lansezi un startup de tehnologie in Romania, ai doua variante: sa il lansezi de la inceput pe plan global si sa speri ca totul va merge bine, si alta, aleasa de noi, sa incerci sa testezi serios pe piata locala (inainte sa ne extindem aveam peste 200 de clienti locali, adica jumatate din piata activa si care chiar vinde, de eCommerce) si apoi sa il extinzi international", puncteaza Mugur Frunzetii.

Ce inseamna inovatie in startup-uri? Cum poti vinde produse autohtone in tari straine si cand este bine sa cauti investitori, afla din interviul video cu cei doi antreprenori in serie.

Setari Cookie-uri