Topul celor mai bune zece carti pentru antreprenorii aspiranti
Sa construiesti o afacere de succes nu este deloc usor, dar daca ar fi fost simplu, toata lumea ar fi facut asta. Daca vrei sa duci o afacere sau o idee la nivelul urmator, incepe citind, sunt o multime de carti celebre care te pot ajuta sa inveti cum sa-ti dezvolti afacerea si sa reusesti. Vezi in continuare cum arata topul cartilor recomandate de Sujan Patel, antreprenor si co-fondator al ContentMarketer.io, conform Entrepreneur.
1. The Lean Startup, de Eric Ries
Eric Ries isi invata cititorii cum sa-si dezvolte afacerile si produsele mai repede. Este o carte buna de citit atunci cand simti ca lucrurile se misca prea incet sau dureaza prea mult.
2. The Four Steps To The Epiphany, de Steve Blank
Steve Blank ofera cititorilor informatii concrete despre cum unele start-up-uri au reusit in timp ce altele nu. Este o carte similara cu "The Learn Startup" prin faptul ca se concentreaza pe acelasi lucruri cum ar fi prezumtiile de testare succesiva.
Sursa foto: Shutterstock
3. Rework, de Jason Fried
Autorul acestei carti ajuta proprietarii de afaceri incepatoare sa inteleaga ce inseamna o afacere de succes. De asemenea, el ofera o serie de recomandari despre cum sa cresti productivitatea afacerii si sa construiesti o echipa puternica.
4. Delivering Happiness, de Tony Hsieh
Tony Hsieh, CEO al Zappos, invata cititorii cum sa-si dezvolte relatiile cu clientii si programele de cultura corporate.
5. Jab, Jab, Jab, Right Hook, de Gary Vaynerchuk
Autorul foloseste stilul sau de scris “no B.S.” pentru a sfatui proprietarii de afaceri sa se conecteze mai bine cu clientii si sa invinga mai usor competitia.
Sursa foto: Shutterstock
6. Purple Cow, de Seth Godin
Seth Godin prezinta in cartea sa cum sa-ti dezvolti produsele si serviciile cu valoare de marketing. Autorul explica si cum sa te diferentiezi de concurenta.
7. Losing My Virginity, de Richard Branson
Antreprenorul de succes, Richard Branson, ii lasa pe cititori sa foloseasca secretele lui pentru a dezvolta firme si produse de succes.
8. Founders at Work, de Jessica Livingston
Jessica Livingston explica modul in care unii dintre cei mai cunosctuti CEO si fondatori de succes si-au construit afacerile.
Sursa foto: Shutterstock
9. Start Something That Matters, de Blake Mycoskie
Blake Mycoskie, CEO al TOMs, ii ajuta pe antreprenorii aspiranti sa inteleaga cat de important e sa faci diferenta intre construirea unei afaceri si produse.
Sursa foto: Shutterstock
10. The Hard Thing About Hard Things, de Ben Horowitz
Ben Horowitz ofera sfaturi cheie privind construirea si rularea unui start-up. El invata cititorii cum sa se confrunte cu marile probleme pe care le au majoritatea proprietarilor de afaceri in diferite situatii.