miababy.ro, start-up online dedicat exclusiv parintilor de copii cu varste cuprinse intre 0 si 3 ani, inregistreaza o medie de 50 de comenzi/zi la patru luni de la lansare. Platforma are peste 7.000 de vizitatori unici pe zi, dintre acestia 93% browseaza de pe device-uri mobile. Cea mai mare comanda plasata a fost in valoare de 4.200 de lei de pe un device mobil, cu livrare in orasul Craiova. Afla de la Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro, cat a investit in proiect, dar si de ce considera ca va avea succes.

miababy.ro a investit peste jumatate de milion de euro in dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare si aplicarea lui in online, depozitul propriu din Bucuresti, sistemul ERP si stocurile de produse. miababy.ro isi propune sa recupereze investitia initiala in primii trei ani de la lansare.

Magazinul online miababy.ro este structurat in categorii cu produse de imbracaminte, incaltaminte, ingrijire, jucarii, produse pentru plimbare si produse wow, atent selectate pentru a deveni un punct de sustinere pentru toti clientii in procesul de crestere a copilului.

Produse eco, din materiale naturale

Portofoliul Miababy include peste 4.000 de produse, branduri europene cu traditie, certificate si atestate conform standardelor UE. Produsele sunt ecologice sau din materiale naturale, corespunzatoare fiecarei etape de varsta. Cele mai vandute produse sunt cele din categoria de imbracaminte, urmate de produsele WOW, printre care se numara cadita 3 in 1 AquaScale, leaganul mamaRoo si termometrul digital cu proiectie 6 in 1 Brother Max, jucariile interactive si cuburile de constructie.

O prioritate pentru Miababy a fost dezvoltarea unui departament de customer service eficient, care sa furnizeze informatii suplimentare despre produse si sa asigure livrarea rapida si in siguranta a comenzilor.

Premisele de la care am pornit initial de a face un site foarte bine optimizat pentru mobil au dat rezultate. Atat vizitatorii cat si clientii apreciaza usurinta de navigare, de listare a produselor cautate precum si de plasare a comenzilor direct de pe telefoanele mobile. Ne ajuta si viteza foarte buna a internetului in Romania precum si apetitul ridicat al romanilor pentru noile tehnologii”, a declarat Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro.

Platforma online creeaza experiente personalizate pentru fiecare client, in functie de etapa de dezvoltare a copiilor. miababy.ro cuprinde si o sectiune dedicata celor care sunt in cautare de cadouri pentru copii in categoria de varsta 0-3 ani, in functie de evenimentul la care vor participa, de exemplu prima vizita, botez, zi de nastere, Mos Nicolae sau Craciun.

„Dispozitivele smartphone au devenit un fel de consilieri personali pentru mame. Tinerele mamici petrec din ce in ce mai mult timp online, fac cumparaturi online, se inscriu in comunitati pentru a afla informatii esentiale despre cresterea si dezvoltarea copilului. De aceea, am incercat ca prin intermediul rubricii speciale Infinity sa oferim acest sprijin necesar cu date de cea mai buna calitate”, a mai spus antreprenoarea Mia Karimzadeh.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri