Iulian Dinu, un tanar antreprenor, a infiintat, in urma cu cinci ani, o scoala de fitness, care a ajuns la afaceri de 200.000 de euro. Acum face un nou pariu educational si infiinteaza o scoala de business in Capitala, pe care vrea sa o extinda in alte patru mari orase din tara.

Iulian Dinu, in varsta de 29 de ani, a absolvit cursurile Facultatii de Kinetoterapie din cadrul Universitatii Spiru Haret. A finalizat, apoi, scoala postuniversitara de preparatori fizici la UNEFS si Masterul de Management in Activitati Sanitare la ASE. In prezent, Iulian Dinu este student la Masterul de Psihologie Sportiva din cadrul Universitatii Titu Maiorescu. Dupa 3 ani ca angajat la diferite sali de fitness, Iulian Dinu a decis sa lucreze pe cont propriu ca antrenor personal freelancer.

In urma cu cinci ani, Dinu a infiintat o scoala de fitness, care a format, pana acum, peste 2.500 de cursanti in peste 13 orase din Romania.

"Personal, eu am absolvit toate scolile de fitness de la vremea respectiva si am observat ca se punea accentul prea mult pe teorie si prea putin pe partea practica. Am simtit ca este loc de numeroase imbunatatiri aduse unui astfel de proces de formare, asa ca mi-am dorit sa ma implic si sa schimb ceva", spune Iulian Dinu.

Investitia initiala in scoala de fitness a fost de aproximativ 50.000 euro, constand in acreditarea cursurilor, lansarea site-ului, trainingul echipei, materialele de promovare si comunicare in piata. Scoala a generat venituri de peste 200.000 de euro in 2018.

Producatorul de carne si...
Citeste si: Vascar a vandut preparate din carne de 18 mil. euro in 2018

O scoala de business

Dupa ce a absolvit mai multe cursuri de marketing, management, publicitate si antreprenoriat, Iulian Dinu a deschis o scoala de business, numita Business Education School.

Business Education School se adreseaza celor care au o experienta de la 0-3 ani in afaceri, actualilor sau viitorilor anteprenori care isi doresc cunostinte de antreprenoriat, marketing, coaching, PR si comunicare si online marketing.

"Am ales sa deschidem Business Education School datorita cererii existente pe piata a unor cursuri structurate cu experienta intre 0-3 ani, deoarece pe piata observam ca gasim cursuri generaliste. Un viitor antreprenor are nevoie de notiunile de baza in alcatuirea unui plan de afaceri corect care sa contina o strategie pe termen scurt, mediu si lung asupra afacerii pe care o va deschide raportata la angajati si colaboratori. Pe langa organizarea echipei si a departamentelor, antreprenorul trebuie sa aiba cunostinte despre marketing, branding, pozitionarea sa in piata si tehnici de promovare eficiente pentru a putea razbate in Romania", spune Iulian Dinu.

Business Education School are sase cursuri, cu preturi diferite. Cursul de antreprenor costa 1.300 de lei, iar elevii si studentii platesc 1.100 de lei. In cadrul academiei se mai organizeaza urmatoarele cursuri: coaching (1.500 de lei, 1.300 de lei), PR si comunicare (1.300 de lei, 1.100 de lei), marketing manager (2.300 de lei, 2.000 de lei), curs digital marketing (1.200 de lei) si cursuri PPC (pay per click – google ads) (1.200 de lei).

Agricola a vandut carne de...
Citeste si: Agricola a vandut carne de pui de peste 463 milioane lei

In echipa Business Education School sunt sapte formatori, impreuna cu Iulian Dinu. In prezent, cursurile se tin doar in Bucuresti, dar urmeaza sa se extinda in Cluj, Iasi, Brasov, Constanta si pe langa Capitala.

Initial, in scoala de business a fost investita suma de 25.000 euro, care a implicat acreditarea cursurilor de catre Ministerul Muncii si lansarea site-ului, urmand o investitie de 10.000 euro in promovare si comunicare, dar si in amenajarea locatiei pentru cursuri si bonusurile pe care fiecare cursant le va primi.

Fondatorul estimeaza ca in primul an, scoala de business va avea intre 200 si 250 de cursanti, iar la finalul anului 2019 va genera venituri intre 50.000 de euro si 70.000 de euro. Cumulat, Fitness Education School si Business Education School vor ajunge la afaceri de peste 250.000 de euro, la finalul acestui an.

Miele Romania a vandut in...
Citeste si: Miele Romania a vandut in 2018 de 8,5 mil. euro, in crestere cu 35%


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
O noua OUG ameninta afacerile si risca sa genereze cresterea somajului