Ca orice relatie, cea dintre startup-uri si jurnalisti presupune un proces de durata si trebuie intretinuta. Despre cum pot startup-urile sa abordeze jurnalistii, ce greseli sa evite, dar si cum pot sa apara in presa din SUA, am aflat de la John Biggs, fost redactor la TechCrunch.

TechCrunch este una dintre cele mai importante publicatii online din lume pe startup-uri si tehnologie. Orice aparitie acolo reprezinta o validare a produsului, intr-o oarecare masura. Unul dintre redactorii de acolo era John Biggs, care acum scrie pentru Coindesk.

Biggs a fost recent la Cluj, la Techsylvania, unul dintre cele mai influente evenimente de tehnologie si inovatie in industria IT din Europa de Est. Si redactia start-up.ro a fost prezenta acolo, John Biggs oferind un interviu in care a povestit despre experienta lui ca jurnalist la TechCrunch si comunicarea cu startup-urile, a mentionat unele greseli pe care le fac antreprenorii si a oferit cateva sfaturi pentru cum sa abordeze jurnalistii.

Cititi mai mult pe start-up.ro.

Citeste si:
Future Banking Fire Pitch: adu-ti startup-ul in fata investitorilor
Vino cu startup-ul tau...

Sursa foto: Techsylvania


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Oportunitati de finantare, growth hacking si premiu mare la iCEE.fest