Ca orice relatie, cea dintre startup-uri si jurnalisti presupune un proces de durata si trebuie intretinuta. Despre cum pot startup-urile sa abordeze jurnalistii, ce greseli sa evite, dar si cum pot sa apara in presa din SUA, am aflat de la John Biggs, fost redactor la TechCrunch.

TechCrunch este una dintre cele mai importante publicatii online din lume pe startup-uri si tehnologie. Orice aparitie acolo reprezinta o validare a produsului, intr-o oarecare masura. Unul dintre redactorii de acolo era John Biggs, care acum scrie pentru Coindesk.

Biggs a fost recent la Cluj, la Techsylvania, unul dintre cele mai influente evenimente de tehnologie si inovatie in industria IT din Europa de Est. Si redactia start-up.ro a fost prezenta acolo, John Biggs oferind un interviu in care a povestit despre experienta lui ca jurnalist la TechCrunch si comunicarea cu startup-urile, a mentionat unele greseli pe care le fac antreprenorii si a oferit cateva sfaturi pentru cum sa abordeze jurnalistii.

Cititi mai mult pe start-up.ro.

Sursa foto: Techsylvania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri