Penrose CDB este o agentie de branding, comunicare si dezvoltare de solutii IT care lucreaza doar cu organizatii care incearca sa schimbe lumea: ONG-uri, fundatii sau institutii politice. Invitat la emisiunea Inspiratie in Business, Sorin Pavel, CEO-ul Penrose, a povestit cum a inceput aceasta afacere, care au fost cele mai mari provocari si ce planuri au in continuare.



"Povestea Penrose a inceput in octombrie 2012, intr-un apartament din Amsterdam. Eram trei studenti fara bani de chirie, care se gandeau ce sa faca mai departe. Dupa mai multe discutii, am decis sa facem o agentie de comunicare care sa ajute organizatii cu valenta sociala si politica sa comunice mai bine. Trei ore mai tarziu, eram la Camera de Comert si Industrie, cu un ZZP (echivalentul PFA) cu numele Penrose. Rezolvam problema cu chiria, dar aveam un sentiment foarte frumos ca vom construi ceva care sa ajute societatea. Suntem o agentie de branding, comunicare si dezvoltatori de solutii IT. Ne-am luptat sa devenim lideri pe zona ONG-urilor, fundatiilor, institutiilor politice care incearca sa schimbe lumea", a explicat Sorin Pavel.

Si-au dorit foarte mult sa lucreze cu companii care actieaza pentru "binele suprem", asa ca lista cu cei mai importanti clienti cuprinde: European Climate Foundation (unul dintre cei mai mari donatori din Europa pentru lupta impotriva schimbarilor climatice), The Joint Research Center (agentia de cercetare a Uniunii Europene) sau International Union for the Conservation of Nature (unul dintre cele mai mari ONG-uri din lume care se lupta pentru conservarea naturii). In Romania, Penrose lucreaza cu cel mai mare producator de produse biodegradabile si compostabile din tara.

Urmareste interviul video integral pentru povestea si planurile Penrose.

Citeste si:
Plan de cariera - ce este, 5 pasi pentru a il construi si cum te ajuta
Plan de cariera - ce este, 5...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Deficit de specialisti SEO in Romania. Ce salarii se dau in piata?