6 Septembrie 2019

(P) O profesoara de management a dezvoltat un program complex si complet de branding personal pentru antreprenoare



Intr-o economie dinamica, intrun mediu concurential acerb, a fi recunoscuta ca profesionist in domeniul tau de activitate iti aduce clienti si implicit profit. “Tocmai pentru ca inteleg si rezonez foarte bine cu ceea ce simt femeile care fac lucruri din pasiune, mi-am asumat misiunea de a le ajuta sa scoata la suprafata cele mai bune variante ale lor si a le face cunoscute, prin intermediul unui brand personal puternic si autentic.” – spune Dana Lupsa.

Dana Lupsa este lector universitar doctor in management la Universitatea Transilvania din Brasov, conduce o asociatie care sprijina si promoveaza antreprenoriatul feminin si are o afacere in domeniul brandingului, PR-ului si comunicarii. Este absolventa a doua masterate, din care unul in domeniul Gestiunii campaniilor de imagine si de curand a primit premul Global Women Award pentru Romania la sectiunea Inspirational. A format mii de studenti si zeci de antreprenoare in cei 17 ani la catedra si cei 4 de antreprenoriat.

Totul a inceput acum 6 ani, odata cu asociatia pe care o conduce si care azi a devenit un brand cunoscut la nivel national, cu filiale in 6 orase. Asa a constat ca brandingul, PR-ul si comunicarea sunt niste zone pe care i-ar placea sa le exploreze si care ajuta micile afaceri sa devina mari, ca brandurile consecrate au niste “secrete” care insa pot fi adoptate chiar si de catre freelanceri.

Experienta dobandita odata cu implementarea tuturor proceselor aferente constructiei brandului asociatiei, si exprienta fericita la catedra, au determinat-o sa isi doreasca sa impartaseasca antreprenoarelor din ceea ce experimentase. Asa a aparut afacerea in domeniul consultantei, in anul 2016.

Anul acesta, datorita nevoii pe care a identificat-o in randul antreprenoarelor la inceput de drum de a deveni memorabile, recunoscute si de a transmite incredere clientilor, a decis extinderea afacerii in mediul online – prin intermediul unui curs video - si sintetizarea propriilor cunostinte si experiente– prin intermediul cartii BeBranded sau cum sa devii un profesionist memorabil.

“Cred cu tarie ca suntem unice si irepetabile, iar pasiunea pentru ceea ce facem ne poate scoate cu usurinta din anonimat.”- mai spune Dana Lupsa.



Citeste si