15 Ianuarie 2020

drop&go, prima aplicatie romanesca de spalare a hainelor, s-a lansat in Bucuresti si va fi disponibila la nivel national



drop&go, prima aplicatie de spalare si curatare a hainelor din Romania, prin intermediul careia utilizatorii pot sa comande trimiterea si ridicarea hainelor de la spalatorie, s-a lansat in Bucuresti, urmand sa devina disponibila si la nivel national.

Aplicatia a fost lansata la finalul anului 2019 si a pornit cu o investitie initiala de 300.000 de euro. Produsul face legatura intre clientii interesati, livratori si spalatorii. Compania integreaza pe platforma profesionisti din domeniu, spalatorii si curatatorii cu servicii de calitate.

Serviciul asigura preluarea si returnarea hainelor. In mai putin de 1 minut poate fi plasata comanda in aplicatie, pentru ca rufele sa fie ridicate si duse la curatatorie.

Clientii pot seta trei adrese diferite, de unde poate fi facuta preluarea si livrarea hainelor. Pe durata unei zile, sunt disponibile trei intervale orare, la alegere, pentru care utilizatorii sa opteze pentru predarea si primirea hainelor. Utilizatorii pot alege intre intervalul orar 8:00 - 13:00, 13:00 - 18:00 sau 18:00 - 23:00.

Aplicatia drop&go ofera clientilor un discount de inceput de 50 de lei. Astfel, primele doua comenzi ale noilor utilizatori vor beneficia de o reducere de 25 de lei per comanda. Costul pentru acest serviciu variaza in functie de numarul de obiecte vestimentare trimise la curatatorie si de tipul acestora.

Aplicatia este disponibila atat pentru telefoanele cu Android, cat si cele cu iOS.

„Acum, prin cateva click-uri, oricine poate trimite la curatatorie rufele intr-un minut. Mai mult, am adaugat si elemente importante care cresc calitatea serviciului cum ar fi punga autosigilanta de unica folosinta pentru plus de igiena sau umerase de calitate. In procesul de dezvoltare a produsului ne-am uitat cu atentie la ce se intampla si in zona de livrare a mancarii. Acolo cresterea este exploziva si e clar de cativa ani ca romanii isi pretuiesc tot mai mult timpul. Consideram ca piata din Romania avea nevoie de o astfel de noutate, mai ales ca publicul caruia ne adresam e format din persoane active, din mediul urban, care isi organizeaza viata prin intermediul telefonului si sunt foarte bine educate digital”, a declarat Cristian Toanchina, cofondator drop&go.



Citeste si