Irina Olteanu a deschis în urmă cu un an Centered Studio, propunându-și să completeze nevoia de mișcare și echilibru a oamenilor, ”în viața această tumultoasă”. Antreprenoarea consideră că business-ul său se remarcă, față de altele, printr-o atmosferă mai personală și relaxată, dat fiind faptul că este un studio relativ mic, nu un „gigant” precum WorldClass.

”Ieșim în față printr-un mediu cald și prietenos, unde clientele se pot simți în siguranță. La Centered Studio, ne axăm pe pilates contemporan cu aparate și yoga. La pilates, mizăm fie pe o abordare 1 la 1, fie pe o clasa cu două persoane, care ne permită facem totul personalizat. Periodic, organizăm evenimente și workshop-uri cu tematici diferite, însă adiacente zonelor de pilates, yoga și dezvoltare personală”, spune Irina, pentru wall-street.ro.

Ea consideră că, în stilul de viață foarte plin și în viteză cu care îl trăim, avem nevoie de „ancore”, care ne mențină sănătatea emoțională și fizică, iar atât pilates, cât și yoga sunt instrumente bune de încorporat în rutina zilnică, sau măcar periodic.

Cum iși face partea de marketing și cum atrage clienții?

Sunt de principiu de a consulta specialiști în funcție de fiecare ramură și evit cad în capcana iluziei o singură persoană poate realiza cu brio toate capitolele. Așadar, colaborez cu specialiști în marketing și social media și, de-a lungul primului an, majoritatea clienților i-am avut fie din canalele online de promovare, fie din recomandări”, spune ea.

Care au fost provocările, în primul an de activitate?

Fiind la început, o provocare evidentă a fost de a deveni cunoscuți clienților și aici una din provocări a fost folosirea bugetului de promovare într-un mod eficient - ”am descoperit nu existărețeteși totul se rezumă la metodă trial & error - încearcă până vei reuși”.

De asemenea, în primul an a avut un import de echipamente de pilates care a necesitat interacțiuni cu diverse instituții ale statului, soldate cu mai mult timp și efort decât anticipasem, fie din pricina lipsei de răspuns, fie a lipsei de informații sau chiar a informațiilor contradictorii, pe care obișnuiam le primesc chiar de la angajații aceleiași instituții, spune ea, subliniind, încă o dată dacă era cazul felul neprofesionist în care își fac meseria angajați ai statului român.

Cum arată profilul clientului Centered Studio?

Din cele observate până acum, antreprenoarea a remarcat trei tipologii: femei foarte faine, antreprenoare sau care lucrează în corporații, care vor își eficientizeze timpul într-un mediu relaxant, fără mulți oameni în jur, fără muzică tare, fără agitație și care caută un antrenament axat nu numai pe corp, ci și pe componentă mind-body sau persoane cu diverse patologii ale coloanei și nu numai, care vor un antranement sigur pentru condiția lor, sau viitoare mămici ori femei în perioada recuperare post-natală, care caută o formă de mișcare și exerciții sigure pentru condiția lor specială, iar aparatele de pilates oferă o gama largă pentru acest scop.

Estimări business pe 2020

Dorim mărim numărul de evenimente și workshop-uri legate sau adiacente pilates și yoga, avem noi colaboratori, facem și alte investiții în aparate de pilates. ”Targetăm pentru al doilea an de activitate o cifră de afaceri anuală de peste 60.000 de euro”.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri