In timpul scolii a cochetat cu ideea de a deveni broker si a urmat chiar si un curs de specialitate. Este director de marketing la Murfatlar Romania, are 30 de ani si o experienta profesionala strins legata de cosmetice, de vopsea si de vinuri. Radu Morar face parte din categoria tinerilor de succes ai mediului de afaceri din Romania, motiv pentru care a fost selectat de �Cotidianul� pentru Generatia Asteptata.
Un hobby adiacent viitoarei profesii
In 1998, a absolvit Facultatea de Management din cadrul ASE Bucuresti. In timpul facultatii, domeniul vinzarilor i-a facut cu ochiul. Astfel, a incercat sa comercializeze aparate de aer conditionat si aparate de telefonie fixa. �Privind in urma pot considera acea perioada un hobby adiacent viitoarei mele profesii, deoarece ma ocupam mai mult cu cheltuitul sumelor incasate�, spune Morar.
Slujbele serioase au venit insa dupa terminarea studiilor superioare. Prin urmare, la inceputul lui 1999, Morar s-a angajat la compania Policolor ca Assistant Product Manager pe categoria de produse industriale. �Dupa aproximativ un an mi s-a alocat brandul Spor, punind astfel bazele categoriei de vopsele lavabile.� Potrivit propriilor spuse, vopselele lavabile reprezentau in acea perioada categoria cu cea mai dinamica ascensiune si, totodata, singura categorie in care Policolor putea face ceva semnificativ. �A fost perioada in care am invatat foarte mult de la oamenii cu care am lucrat, dar si din propriile greseli�, mai spune Radu Morar.
De la vopsea lavabila la vopsea de par
Dupa aproape doi ani petrecuti la Policolor, Morar s-a angajat la inceputul anului 2001 la compania Top Line Cosmetics, distribuitorul in Romania al produselor L�Oreal Professional. Aici a ocupat functia de Marketing Manager. Perioada in care a ramas aici a fost insa una scurta. �Mi-a fost prezentata o propunere interesanta: aceea de a ma ocupa de brandul Murfatlar, pe pozitia de Brand Manager�, precizeaza Morar.
Provocare acceptata
La momentul respectiv, Murfatlar era o companie care abia se privatizase si activa pe o piata cu oportunitati enorme. Acesta a fost motivul principal pentru care Radu Morar a acceptat fara rezerve provocarea. Astfel, din septembrie 2001 pina in martie 2005, Morar a detinut functia de Brand Manager pentru brandurile si produsele Murfatlar.
�Cel mai important lucru pe care l-am adus la Murfatlar a fost grija pentru client. A fost o lupta crincena pentru a intelege ca totul pleaca de la consumator si nu de la ce putem produce. Aveam experienta de la Policolor care se afla in acel moment �la inceput�. M-am asigurat ca avem o politica orientata spre client. Odata acest obiectiv atins, am inceput sa consolidam strategiile de marketing�, ne spune Morar.
Povestea vinului, linga cosmetice si vopsea lavabila
Radu Morar a dublat cota de piata a brandului Murfatlar si spune sincer ca cel mai frumos lucru este sa construiesti branduri
Te-ar putea interesa si: