26 Ianuarie 2006

Galileo Int. intra pe piata din Romania

Galileo International, unul din cei mai importanti jucatori din lume din domeniul distributiei globale de produse turistice si imobiliare,a intrat pe piata romaneasca printr-un parteneriat cu firma de software RomSym Data.

Galileo International, Inc., lider in domeniul sistemelor de distributie globala (GDS) si filiala Cendant (NYSE: CD) asigura o piata electronica prin care se permite companiilor aeriene, hotelurilor, companiilor de inchiriere a autovehiculelor, companiilor de transport maritim si altor operatori de turism sa-si vanda produsele celor care calatoresc in vacanta sau in interes de serviciu prin intermediul a 50.000 de agentii globale de turism din intreaga lume.

„Aceasta deschidere oficiala in Romania reprezinta pentru noi rezltatul unei activitati de peste sase luni in care am analizat foarte atent piata. Pentru Galileo International si Cendant Corporation acesta este cel mai nou birou si o piata foarte importanta pentru noi” a declarat Matthew Jones, Regional Managing Director, EMEA, Cendant Travel Distribution Services. „Dezvoltarea transportului aerian si a turismului in Romania reprezinta o mare oportunitate pentru noi” a mai declarat oficialul Galileo.

Galileo este unul dintre cele mai puternice produse din industria turismului, parte din Cendant Corporation. Grupul include cele mai mari nume din turism, distributie si industrie. Grupul are activitati in peste 100 de tari cu venituri de peste 20 miliarde USD si mai mult de 30,000 de angajati.

Cendant Corporation are doua domenii principale de activitate: piata imobiliara si turismul. Galileo International reprezinta cea mai importanta parte a componentei de turism.

Divizia de tursim este structurata in doua parti: continut si distributie. Jumatate din echipa Galileo lucreaza pentru a oferi clinetilor cele mai bune oferte si preturi pentru rezervari. in Africa cota de piata este de 63%, in Orientul Mijlociu 80% iar in Europa la un volul de peste 20 milioane de rezervari in 2005 cota de piata este de 25%.

Romania este o piata in crestere si este foarte importanta pentru Galileo. in ultimii trei ani numarul rezervarilor realizate prin agentiile de turism a crescut constant cu aproximativ 12% pe an. Este una din cele mai mari cresteri din Europa si reflecta cresterea economiei si turismului. Anul trecut Romania a inregistrat 1,5 milioane de segmente sau calatorii si se estimeaza ca anul acesta se va depasi cifra de 1,7 milioane.

„Pe scurt, este un moment foarte bun pentru intrarea pe piata. Este un moment oportun pentru Galileo si o ocazie buna pentru agentiile de turism care au nevoie de alternative.” a declarat Razvan Balint, General Manager, Galileo Romania. „incepand de luna viitoare vom oferi agentiilor de turism acces la toate oportunitatile Galileo International si in plus oferim consultanta, training in Bucuresti si in provincie” a mai precizat reprezentantul Galileo Romania.



Citeste si