24 August 2011
Cele mai profitabile agentii de turism din 2010
Principalii tour-operatori de pe piata locala au intregistrat in 2010, un an dificil pentru turismul romanesc, evolutii diferite. Unii au reusit sa isi creasca chiar de doua sau trei ori profiturile, iar altii au raportat scaderi considerabile ale castigurilor. Wall-Street.ro va prezinta topul celor mai profitabile agentii de pe piata locala din 2010.
Locul 8 - Marshal Turism
Cifra de afaceri a companiei s-a redus anul trecut cu 18%, de la 15,6 milioane euro (66,1 milioane lei), la 12,7 milioane euro (53,5 milioane lei).
Locul 7 - Eximtur
Afacerile companiei au inregistrat o usoara crestere in 2010 de la 26,75 milioane euro (113,4 milioane lei) la 27,6 milioane euro (115,7 milioane lei).
Locul 6 - Aerotravel Lufthansa City Center
In acelasi timp, afacerile companiei au crescut pe parcursul anului trecut la 4,2 milioane euro (17,6 milioane lei) de la 3,8 milioane euro (16,2 milioane lei).
Locul 5 - J`info Tours
Cu toate acestea, afacerile companiei au scazut in 2010 cu 21%, de la 10 milioane euro (42,6 milioane lei) la 7,9 milioane euro (33,5 milioane lei).
Locul 4 - Happy Tour
Pe de alta parte, cifra de afaceri a tour-operatorului s-a majorat anul trecut 19%, de la 28,7 milioane euro (121,5 milioane lei) la 34,1 milioane de euro (143,5 milioane lei).
Locul 3 - Prestige Tours
Pe de alta parte, cifra de afaceri a companiei a scazut usor anul trecut, de la 9,75 milioane euro (41,32 milioane lei) la 9,26 milioane de euro (38,9 milioane lei).
Locul 2 - Accent Travel
In acelasi timp, afacerile companiei s-au majorat cu peste 10%, de la 13,6 milioane de euro (57,5 milioane lei) la 15 milioane de euro (63,4 milioane lei)
Locul 1 - Paralela 45
Cu toate acestea, afacerile companiei au scazut cu aproape 60%, de la 10 milioane euro (42,4 milioane lei) la 6,3 milioane de euro (26,5 milioane lei).