KLM Romania vizeaza o crestere cu 30% a numarului de pasageri catre Amsterdam

KLM Romania lanseaza in perioada 11 aprilie – 3 mai o campanie de promovare a destinatiei Amsterdam, prin care vizeaza o crestere cu 30% a numarului de pasageri pe aceasta cursa.

KLM a suplimentat numarul de zboruri saptamanale cu plecare din Bucuresti la 21, pretul unui bilet fiind de 159 de euro cu toate taxele incluse.

“Campania a fost conceputa din dorinta de a promova orasul Amsterdam si imprejurimile sale in cel mai frumos moment al anului, primavara, care coincide cu evenimentul numarul 1 al industriei horticole olandeze - Expozitia florala din parcul Keukenhof”, a declarat Alexandru Dobrescu country manager Air France KLM Romania.

KLM este membru al aliantei SkyTeam, oferind astfel acces la o retea de 926 destinatii din 173 de tari, pe sase continente. In 2004 Air France si KLM au fuzionat, formand Air France KLM.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri