KLM Romania lanseaza in perioada 11 aprilie – 3 mai o campanie de promovare a destinatiei Amsterdam, prin care vizeaza o crestere cu 30% a numarului de pasageri pe aceasta cursa.
KLM a suplimentat numarul de zboruri saptamanale cu plecare din Bucuresti la 21, pretul unui bilet fiind de 159 de euro cu toate taxele incluse.

“Campania a fost conceputa din dorinta de a promova orasul Amsterdam si imprejurimile sale in cel mai frumos moment al anului, primavara, care coincide cu evenimentul numarul 1 al industriei horticole olandeze - Expozitia florala din parcul Keukenhof”, a declarat Alexandru Dobrescu country manager Air France KLM Romania.

KLM este membru al aliantei SkyTeam, oferind astfel acces la o retea de 926 destinatii din 173 de tari, pe sase continente. In 2004 Air France si KLM au fuzionat, formand Air France KLM.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri