13 Aprilie 2012

KLM Romania vizeaza o crestere cu 30% a numarului de pasageri catre Amsterdam



KLM Romania lanseaza in perioada 11 aprilie – 3 mai o campanie de promovare a destinatiei Amsterdam, prin care vizeaza o crestere cu 30% a numarului de pasageri pe aceasta cursa.

KLM a suplimentat numarul de zboruri saptamanale cu plecare din Bucuresti la 21, pretul unui bilet fiind de 159 de euro cu toate taxele incluse.

“Campania a fost conceputa din dorinta de a promova orasul Amsterdam si imprejurimile sale in cel mai frumos moment al anului, primavara, care coincide cu evenimentul numarul 1 al industriei horticole olandeze - Expozitia florala din parcul Keukenhof”, a declarat Alexandru Dobrescu country manager Air France KLM Romania.

KLM este membru al aliantei SkyTeam, oferind astfel acces la o retea de 926 destinatii din 173 de tari, pe sase continente. In 2004 Air France si KLM au fuzionat, formand Air France KLM.



Citeste si