Elena Udrea a ramas cu onoarea nereperata. Iritata de faptul ca Jurnalul National a scris despre bugetul alocat lansarii celebrei frunze si brandului turistic intr-un eveniment la Shanghai si a dat in judecata publicatia. Prin acest proces, fostul ministru al Turismului a cerut despagubiri in valoare de 100.000 de lei reprezentand daune morale menite ai ii repara reputatia, prestigiul si credibilitatea care ar fi fost afectate.
Articolul care a atras mania ministeriala a fost publicat in data de 21.09.2010 cu titlul „Udrea, spectacol de 190.000 de euro“ . Sectia Civila de la Judecatoria Sectorului 1 Bucuresti a respins plangerea Elenei Udrea ca neintemeiata, subliniind faptul ca presa are libertate de exprimare, poate emite judecati de valoare si nu trebuie sa fie transformata in purtator de cuvant al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Udrea s-a simtit atacata

Elena Gabriela Udrea a reclamat faptul ca in cuprinsul articolului din ziar se fac afirmatii defaimatoare la adresa sa in legatura cu evenimentul de lansare la Shanghai a brandului turistic de tara, precum si in legatura cu atribuirea unor contracte de prestari servicii in vederea organizarii acestui eveniment de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT). In plus, Udrea sustinea ca „prin intermediul articolului se realizeaza un real atac la persoana pentru ca nu sunt suficiente simplele afirmatii tendentioase care nu au niciun suport, in realitate jurnalista transand foarte clar situatia prin producerea de scenarii SF, menite sa induca cititorilor suspiciunea de coruptie, iresponsabilitate si abuz in utilizarea/cheltuirea banilor publici“.


Citeste integral articolul Udrea a aflat in instanta ce-i libertatea de exprimare in Jurnalul National.

Sursa foto: Christian Silva / Intact Images
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri