18 Ianuarie 2013

Brandul Ramada isi extinde reteaua in Romania



Ramada isi mareste reteaua din Romania si ajunge la un total de noua unitati prin afilierea hotelului Akantus din Cluj Napoca.

In urma afilierii, Akantus Hotel, care detine 100 de camere, devine Ramada Hotel Cluj.

Proiectul a fost dezvoltat de catre Trend Hospitality Consulting & Management, care a asigurat afilierea hotelului la lantul international Ramada.

”Cluj Napoca este unul din cele mai importante orase din Romania si a fost una din destinatiile prioritare pentru Ramada. Ca urmare, ne bucuram ca am reusit acesta afiliere impreuna cu EuroTrend Grup. Este un hotel nou, cu facilitati moderne de business si leisure, care completeaza foarte bine portofoliul Ramada din Romania, spre beneficiul atat al investitorilor cat si al oaspetilor” - a declarat Lucian Marinescu, senior associate al Trend Hospitality.

Ca urmare a afilierii, hotelul estimeaza afaceri in crestere cu 12% in acest an.

„Din perspectiva proprietarului, printre avantajele afilierii se numara si vizibilitatea, rezonanta si pozitionarea brandului Ramada si accesarea unor canale de vanzari noi, la care nu am avea acces in alt mod, motiv pentru care estimam o crestere cu aproximativ 12% a cifrei de afaceri din 2013”, a declarat Razvan Tarmure, director general al EuroTrend Grup si presedintele Adunarii Generale a Actionarilor.

Ramada Hotel Cluj va fi in continuare administrat de EuroTrend Grup Imobiliar, insa, in urma asocierii, oaspetii hotelului vor avea o serie de beneficii suplimentare, inclusiv posibilitatea de a colecta si de a folosi punctele de fidelitate din sistemul Wyndham Rewards.

In Romania, brandul Ramada este reprezentat de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca partener strategic în Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham Hotel Group: Ramada Worldwide, Super 8 Motel si Days Inn.



Citeste si