14 Februarie 2013

"Frunza" bulgarilor: noul logo turistic seamana cu cel lansat de Kargastan



Noul logo turistic al Bulgariei, menit sa promoveze calatoriile in aceasta tara si aflat deja in mijlocul unei controverse, seamana cu cel lansat toamna trecuta de Kargastan, relateaza Novinite, citat de Mediafax.

Cele doua logo-uri au aceeasi forma si culori asemanatoare. Designul interior al logo-ului statutul kargaz reprezinta soarele, apa, muntii, nisipul si vegetatia, elemente prezente si in emblema bulgareasca.

Logo-ul turistic al fostei republici sovietice din Asia Centrala a fost prezentat oficial in septembrie 2012, cu patru luni inaintea Bulgariei.
Emblema kargaza contine expresia "So much to discover!", iar cea a Bulgariei "Discover and share!".

Logo-ul Bulgariei, parte a unei campanii pentru brandul turistic al tarii, a provocat controverse la prezentare, in luna ianuarie, cand criticii au acuzat saracia conceptuala si artistica a acestuia.

Ministerul Economiei, Energiei si Turismului din Bulgaria a platit 1,4 milioane de leva (700.000 de euro) pentru dezvoltarea conceptului si imaginii campaniei de promovare a brandului de tara.

Sursa foto: investor.bg



Citeste si