Grupul Lufthansa, inclusiv partenerii Austrian Airlines si SWISS, a transportat anul trecut din si catre Romania peste 1,3 milioane pasageri, cu 12% mai multi decat in anul precedent.
Rata de crestere in Romania depaseste substantial tendintele traficului inregistrat de companie la nivel mondial.

Linia aeriana Lufthansa a transportat cu 12% mai pasageri anul trecut, aproximativ 770.000 de intre Romania si hub-urile sale din Germania, Frankfurt, Munchen, Dusseldorf si Berlin.

La nivel global, peste 103 milioane de pasageri au zburat anul trecut cu companiile care fac parte din Grupul Lufthansa.

Anul trecut, Lufthansa, Germanwings, SWISS si Austrian Airlines au transportat in total cu 2,5 milioane de pasageri sau cu 2,4% mai multi pasageri decat in anul precedent.

La nivelul grupului, gradul de incarcare s-a imbunatatit cu 1,2%, pana la o pondere totala de 78,8%.

Lufthansa a introdus anul trecut zborurile pe ruta Bucuresti-Berlin, a caror frecventa a crescut ulterior de la patru la sase zboruri saptamanale.

Incepand cu data de 25 martie 2012, SWISS a marit numarul de curse de la Bucuresti catre Zurich la doua zboruri zilnice. In plus, zborul sezonier Bucuresti – Frankfurt si zborul zilnic cu oprire de noapte Sibiu – Munchen vor fi reintroduse in program, incepand cu 01 Aprilie 2013.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri