Numarul de turiti in statiunea Mamaia a crescut in acest sezon estival cu pana la 5%, dar a scazut in sudul litoralului, spune preedintele Asociatiei Litoral - Delta Dunarii, Corina Martin, precizand ca romanii au cheltuit mai putin in aceasta vara pe litoral.

"In ceea ce priveste numarul de turisti, avem o crestere usoara pe Mamaia, pana spre 5 la suta, per total, prin comparatie cu anul trecut, o scadere insa mai accentuata pe sudul litoralului. Cred ca este mai important nu atat faptul ca poate nu stam foarte bine in privinta numarului de turisti, cat faptul ca am reusit sa atragem o imagine favorabila litoralului romanesc in acest an. O campanie puternica de promovare pe care cu ajutorul presei am reusit sa o ducem si astfel am reusit, cred eu, sa atragem un capital de imagine pozitiva pentru litoralul romanesc. Important este ca romanii s-au indreptat cu alta atitudine spre litoralul romanesc, au ales mai mult litoralul romanesc in defavoarea altor zone de litoral si ne intereseaza ca in continuare sa ducem aceasta campanie de promovare atat pe piata romanesca, cat si pe alte piete internationale", a afirmat Corina Martin, potrivit Mediafax.

Ea a precizat ca in aceasta vara romanii au avut un buget de vacanta mai mic decat anul trecut si ca au cheltuit mai putin pe litoral.
"O concluzie poate mai putin placuta a acestui sezon este aceea ca romanii au avut un buget de vacanta mai redus fata de anul trecut. Deci, au cheltuit mai putin, au consumat mai putin pe litoralul romanesc, asta sigur ca este legat de nivelul de trai si de puterea de cumparare a romanului. Important este ca, desi au ales sa stea mai putine nopti la mare sau sa consume mai putin pe anumite servicii, au ales in continuare totusi sa mearga in vacanta si au mers in vacanta pe litoralul romanesc", a explicat presedintele Asociatiei Litoral-Delta Dunarii.
Corina Martin a mai precizat ca nu sunt estimate cresteri ale tarifelor pe litoral in sezonul estival 2014.

"Nu avem estimate, din ceea ce am discutat cu hotelierii si cu agentiile de turism, cresteri pentru anul viitor. Suntem prudenti in continuare, nu avem motive sa ne gandim acum la cresteri de tarife sau la cresteri de profit, nici vorba, trebuie sa consolidam aceasta crestere mica pe care am inregistrat-o cel putin pe Mamaia in acest sezon", a spus Martin.

Ea a mai anuntat ca in acest an lansarea programului "Inscrieri Timpurii" va avea loc la Targul de Turism al Romaniei din noiembrie, eveniment la care Asociatia Litoral-Delta Dunarii va participa.

"Am decis la Asocia`ia Litoral-Delta Dunarii sa participam inca din noiembrie la Targul de Turism al Romaniei , nu doar la editia de primavara, asa cum faceam in ultimii ani, tocmai pentru ca avem acel buget pentru acest an, care provine din taxa de promovare. Asta ne permite sa participam la mai multe targuri decat am facut-o pana acum. Avem de gand sa avem aceeasi prezenta atractiva a statiunii Mamaia cel putin, dar si a celorlalti membri. Este important sa lansam Inscrieri Timpurii Litoral 2014 inca din noiembrie, am facut acest test anul trecut, a mers foarte bine, asta ne-a dat un semnal pentru sezonul acesta si vom face lansarea oficiala a Inscrieri Timpurii Litoral 2014 impreuna la Targul de Turism al Romaniei”, a mai afirmat Corina Martin.

Deschiderea oficiala a Targului de Turism Bursa Litoral-Delta Dunarii a avut loc marti, la Pavilionul Expozitional. Lucrarile Bursei includ contractarea sezonului 2014 pentru sectiunile litoral si Delta Dunarii, workshop-uri cu agentii de turism- hotelieri de pe litoral si din Delta Dunarii. In 4 septembrie, Targul de Turism Bursa Litoral-Delta Dunarii se muta in sudul litoralului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri