"Desi recunosc ca nu Romania este targetul meu principal la evenimente de acest fel, este totusi un sentiment de mandrie nationala (sau dimpotriva uneori) sa urmaresc activitatea de la standul Romaniei", scrie Razvan Pascu pe blogul sau. De-a lungul timpului am strans si exemple pozitive, dar si mai putin pozitive cu imaginea si atmosfera de la standul Romaniei si as vrea sa duc acest articol dincolo de clasicul “descriptiv”.

Ca sa intelegeti mai bine ce se intampla la aceste targuri de turism si de ce destinatiile au nevoie de un stand atractiv, as vrea mai intai sa va povestesc care este scopul acestor evenimente.

Spre deosebire de atmosfera targului de turism de la Bucuresti, unde vin direct consumatorii, turisti sau persoane interesate de calatorii pentru a-si rezerva vacante, aceste evenimente internationale sunt in principal business-to-business, adica miza mare nu este pe un sejur rezervat de persoana X, ci de semnarea unui contract cu colaboratori din alte state, cu mari tour-operatori, cu companii de tehnologie, etc.

Citeste mai multe impresiii PLUS vezi galerie foto pe razvanpascu.ro.

Targul de Turism al Romaniei:...
Citeste si: Targul de Turism al Romaniei: Ce surprize au pregatit agentiile


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Ministrul Turismului, intalnire cu marii turoperatori din Emirate