Suedia si Elvetia sunt suparate pe chinezi pentru ca acestia nu isi dau seama ca sunt doua tari diferite. Turistii asiatici le incurca numele, asemanatoare in engleza (Sweden si Switzerland), asa ca cele doua state au lansat o campanie comuna de promovare si informare, scrie publicatia australiana The Sidney Morning Herald.

In mandarina, un dialect al limbii chineze, Suedia (Ruidian) si Elvetia (Ruishi) se scriu si se pronunta aproape la fel, ceea ce creeaza confuzie printre chinezi, care cred ca este vorba despre o singura tara.

Pentru a elimina confuzia, cele doua state s-au unit si au pornit o campanie de promovare pe site-urile consulatelor suedeze si elvetiene din Shanghai, unde chinezii sunt rugati sa vina cu idei haioase care sa diferentieze Ruidian (Suedia) de Ruishi (Elvetia).

Pana pe 20 noiembrie, utilizatorii se pot inscrie in concurs cu un text, desen, fotografie sau un scurt film. Castigatorul va primi o vacanta de 12 zile in Ruidian (Suedia) si in Ruishi (Elvetia).

Totusi, Suedia si Elvetia s-au gandit sa-i ajute un pic pe chinezi. Cele doua tari au creat cate o harta reprezentativa prin care Suedia isi ilustreaza faimoasele chiftelute, un viking, casatorii intre gay (ilegala in Elvetia), iar Elvetia se diferentiaza prin branza, sosul specific elvetian Fondue creat din branza, Alpi si o poza cu tenismenul Roger Federer.

Citeste si:
Topul principalelor centre financiare globale
Topul principalelor centre...

Confuzia dintre cele doua state nu face victime doar in China. Si locuitorii tarilor hispanice au probleme cu diferentierea Suediei si Elvetiei, pe care le pronunta Suecia si Suiza.

Voi ce credeti? Ar trebui si statul roman sa lamureasca printr-o campanie ca Bucharest nu-i Budapest?

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri