Operatorul olandez KLM introduce un sistem care permite pasagerilor sa-si plateasca biletele si sa beneficieze de serviciile companiei aeriene prin intermediul retelelor sociale Facebook si Twitter.

"Pasagerii KLM pot sa isi rezerve biletul, sa si-l schimbe, sa isi rezerve locul in avion sau sa opteze pentru bagaj suplimentar, platind pentru toate acestea prin retelele sociale Facebook si Twitter. Pana acum, clientii care faceau solicitari de calatorii prin Social Media puteau plati pentru biletele de avion selectionate doar prin telefon", potrivit unui comunicat al KLM, care arata ca este prima companie aeriana care introduce un astfel de sistem, potrivit Mediafax.

KLM, prin pagina sa de Facebook globala, trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta isi poate alege metoda de plata pentru a completa tranzactia. Agentul Social Media KLM responsabil primeste un mesaj prin care este informat ca plata a fost efectuata, iar clientul primeste o confirmare a platii.
Compania ofera asistenta permanenta pe Twitter si Facebook, urmand ca acest serviciu sa se extinda si sa includa si Google+.

"Cei 130 de agenti Social Media KLM raspund la aproximativ 35.000 de intrebari pe Facebook si Twitter in fiecare saptamana. Numarul de fani ai paginii de Facebook KLM depaseste 5 milioane, facand astfel din KLM compania aeriana cu cei mai multi fani din lume", se mai arata in comunicatul companiei.

KLM opereaza trei curse zilnice Bucuresti-Amsterdam, pe care a transportat in 2012 aproximativ 260.000 de pasageri, cu 16% mai mult fata de anul precedent.

Sursa foto: captura KLM/Facebook.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri