6 Iulie 2006

Concesionarea plajelor, o afacere cu vad bun

Daca in 2005 erau 257 de contracte de concesionare, in 2006 numarul lor a ajuns la 33.
„Concesionarea plajelor este o afacere buna pentru stat, pentru turist si pentru agentul economic“, ne anunta Madalin Mihailovici (foto), directorul general al Administratiei Nationale Apele Romane. Potrivit acestuia, agentii economici care au participat la licitatie si au cistigat vor putea sa-si recupereze foarte repede suma investita. „In general, pretul a fost intre 14.000 de lei vechi metrul patrat pe an la 2 Mai si 98.000 de lei la Perla Majestic. Iar concesionarea s-a facut pe o perioada de zece ani, in care agentul economic s-a obligat sa faca o serie de investitii“, mai adauga Madalin Mihailovici.

Care este afacerea

Trebuie spus ca agentul economic care inchiriaza o plaja are o serie de drepturi, dar si de obligatii. El trebuie sa amenajeze mai multe terenuri de sport, locuri de joaca pentru copii, sa tina plaja curata etc. In schimb, banii pentru amortizarea investitiei provin din inchirierea jet-skiului, a sezlongurilor, a umbrelelor, a toboganelor etc. Intr-un cuvint: din servicii. Cu cit investitorul va fi mai ingenios, cu atit afacerea sa va creste.



Citeste si