Malaysia Airlines, companie aeriana infiintata in 1947, se lupta cu datorii de 1,3 miliarde de dolari acumulate in ultimii trei ani si cu doua accidente aviatice misterioase petrecute in mai putin de 5 luni, care cu siguranta vor duce la o scadere a numarului de pasageri si poate la plata a miliarde de dolari pentru victime. Ce sanse are Malaysia Airlines sa supravietuiasca?

Cea de a doua tragedie care a lovit in mai putin de 6 luni ar putea insemna pierderi mai profunde pentru transportatorul cunoscut in intreaga lume pentru disparitia zborului MH370 pe 8 martie, scrie mashable.com.

Circumstantele exacte ale accidentului din Ucraina vor stabili daca Malaysia Airlines primeste compensatii de la asiguratori pentru pierderea avionului Boeing 777 de 500 milioane dolari si raspunderea fata de pasageri. In functie de formularea exacta a politelor de asigurare ale companiei aeriene, si motivele pentru accident, Malaysia Airlines ar putea suporta toate costurile, care se pot ridica la miliarde de dolari.

Compania a pierdut mai mult de 40% din valoarea sa de piata in acest an. Malaysia Airlines a raportat o pierdere neta de 443 milioane ringgit (138 milioane dolari) pentru primul trimestru al anului 2014, o crestere de 59% comparativ cu un an inainte. Pierderile acumulate de Malaysia Airlines au provenit de la costurile ridicate de combustibil, taxele de aeroport si slabirea monedei Malaeziei fata de dolarul american.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri