Portul Constanta, pe podium in topul destinatiilor de croaziera din Marea Neagra

Portul Constanta ocupa primul loc ca destinatie de croaziera din porturile de la Marea Neagra, inaintea celor de la Soci, din Rusia, si Trabzon, din Turcia, potrivit statisticilor prezentate la "Seatrade Cruise Convention", care are loc la Miami, in Statele Unite.

Potrivit unui comunicat al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, la "Seatrade Cruise Convention", desfasurata in aceste zile la Miami, au fost facute publice cele mai noi statistici inregistrate in turismul de croaziera mondial, Portul Constanta fiind evidentiat ca destinatia numarul 1 din Marea Neagra, arata Mediafax. "Atat din punctul de vedere al numarului de pasageri, cat si al numarului de nave sosite, Portul Constanta s-a clasat pe locul 1 in randul porturilor din Marea Neagra, inaintea porturilor Soci si Trabzon", spun reprezentantii CN APM SA Constanta. Conform statisticilor publicate la "Seatrade Cruise Convention", Portul Constanta a fost tranzitat anul trecut de 64.861 de pasageri, fata de 54.226 de pasageri in 2013. In anul 2010, numarul celor sositi la terminalul de pasageri al Portului Constanta era de numai 21.286.

De asemenea, anul trecut in Portul Constanta au fost inregistrate 92 de escale ale navelor de pasageri, cu 33 la suta mai multe decat in anul anterior, in timp ce pentru 2015 au fost deja anuntate 81 de escale, lista navelor de pasageri fiind in continua actualizare. Prima nava din sezonul 2015, "River Aria", va sosi la Constanta in 24 martie, aceeasi nava fluviala urmand sa incheie sezonul, in 8 noiembrie. Prima nava maritima va fi "Prinsendam", anuntata pentru 21 aprilie. Evenimentul de la Miami este unul international, de tip expo-conferinta, care se desfasoara anual, reunind majoritatea companiilor care activeaza in domeniul transportului de pasageri.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri