3 Iulie 2015

Unde calatoresc cel mai des oamenii de afaceri din Romania



Paris, Frankfurt, Londra, New York, Tokyo si Dubai sunt orasele in care calatoresc cel mai frecvent oamenii de afaceri din Romania, potrivit Eximtur Business. Topul destinatiilor in 2015 este similar cu cel din 2014, iar activitatea de business travel a companiei a inregistrat in primele 5 luni ale acestui an o crestere a vanzarilor de 11,5% fata de perioada similara a anului trecut.

Potrivit statisticilor interne, cele mai cautate orase pentru cei care calatoresc in interes de afaceri in Romania sunt Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi, Timisoara si Brasov.

”Unele dintre cele mai frecventate orase pentru deplasarile in interes de serviciu sunt si in topul celor mai cerute destinatii de city break in randul clientilor nostri. Constatam un trend, nu doar la nivel national, cat si la nivel international, in randul celor care calatoresc in interes de serviciu, si anume, imbinarea utilului cu placutul. Statisticile internationale arata ca fata de acum cinci ani, sase din zece calatori de business sunt dispusi sa isi aloce in plus zile de vacanta aproape fiecarei deplasari in interes de serviciu”, spune Salvadora Benegui, business travel & events manager la Eximtur Business.

In medie, o calatorie de afaceri este de doua-trei zile in strainatate, respectiv de una-doua zile in Romania. Pentru destinatiile indepartate, durata medie este de cinci zile. Exista si rezervari punctuale, de mai bine de zece zile, in cazul clientilor care gestioneaza anumite proiecte in strainatate.

In ceea ce priveste preferintele de calatorie, oamenii de afaceri opteaza pentru hoteluri de patru si cinci stele, in strainatate, si trei sau patru stele, in tara. Facilitatile specifice de business travel puse la dispozitie de catre unitatile de cazare, dar si de aeroporturi, vin in intampinarea celor care calatoresc in interes de serviciu, eficientizandu-le deplasarile si in acelasi timp oferindu-le oportunitati de networking intre doua zboruri sau pe durata sederii la hotel. Studiile din industrie au aratat ca unul din cinci oameni au facut afaceri cu cineva intalnit in timpul zborului.



Citeste si